Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sælges billigt eller gives væk !!!

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sælges billigt eller gives væk !!! Søn Jun 07, 2009 1:16 pm

makrigam

makrigam
Admin

Jeg har 1 langhåret (pt. meget fældende) kat

og 1 semilanghåret (meget humørsvingende) teenagedreng.

Begge er klar til afhentning og jeg bringer gerne hvorsomhelst i DK !!!!!

ELLER jeg kan købe en selvkørende støvsuger og beroligende piller til mig selv ???!!!

2Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Søn Jun 07, 2009 2:04 pm

Xgryde


Admin

Den lette løsning er aldrig den rigtige så først og fremmest vil jeg fraråde evt. slag, bytte eller evt. bortkastning.

Med hensyn til det beroligende kan jeg anbefale et glas rødvin og en kold pilsener frem for pillerne. (Jeg er dog ikke sikker på at det virker mod teenagere, men har god erfaring med det ved premenstruelle kærester)

Yderligere løsningsforslag kunne være at lade teenageren bruge støvsugeren efter katten, hvilket vil resultere i mindre hår på gulvene og en støjende støvsuger kan som regl overdøve en støjende teenager...

mhv. Dr. Gryde Very Happy

3Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Søn Jun 07, 2009 2:17 pm

makrigam

makrigam
Admin

Haha Dr.Gryde du burde da have dit eget talkshow på TV,,,,

Du har da talent som terapeut Very Happy

Jeg kunne måske godt blive lidt urolig for at ende som alkoholiker, hvis jeg skal

drikke vin eller kolde pils hver gang "det søde barn" har humørudladninger Exclamation

Til gengæld er forslaget med støvsugeren rigtig god Wink

4Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Søn Jun 07, 2009 2:47 pm

Xgryde


Admin

Nu er man jo nødt til at tage det et problem af gangen.. Husk på at når nu knægten er fyldt 18 kan du begynde at gå i behandling rettet mod evt. alkohol problemer. Efter ganske få år til ugentlige AA-møder vil du være ude af de problemer igen...

Det er lidt ligesom at stoppe med at ryge.. Man må forvente at tage lidt på i den første tid, men de kilo kan man så smide igen på et senere tidspunkt hvor rygetrangen er fjernet..

Laughing Razz

5Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Søn Jun 07, 2009 2:56 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Er der noget kød på den kat ? Eller hvordan ser det ud med det ?

Jeg har sådan en frygtindgydende kamp/dræber/ -og katteædende hund rendende. Hvis man skal tro på hvad EB skriver, så kan jeg da hurtigt hjælpe dig af med den pelskugle du kalder en kat ..?

Desuden ! Har jeg da også både brændeneller, mælkebøtter og et højbed der skal bygges ? Det er vel begrænset hvor højt sådan en hysterisk teeneager kan råbe ? Så hvis jeg bare låse havedøren og smider noget tørkost ud engang i mellem, så klare han selv vel meget godt ?

6Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Søn Jun 07, 2009 3:43 pm

makrigam

makrigam
Admin

Hvad skulle jeg dog gøre uden jer ???

Det er så godt at få nogle gode råd fra jer !!

Til X-gryde : Jaja 1 1/2 år som alkoholiker, det kan jeg vel lige klare Very Happy

Til Jeanne : jeg er bange for at der ikke er meget sul at finde på katten.

Det er vist pels det meste, så Chester ville nok blive lidt skuffet.

Martin og havearbejde ,,,hmmmm tjaaaa måske ?!

7Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Lør Jun 13, 2009 10:40 pm

RaKrHo



Uhh hvor må det være nederen for din teenagesøn at han ikke ved at vi sidder og snakker om ham på forum Smile. Det ville jeg blive sur over xb!

8Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Lør Jun 13, 2009 10:44 pm

makrigam

makrigam
Admin

Jeg HAR faktisk vist ham det RaKrHo og han morer sig bare over mig.
Det er også ham, der har hjulpet mig med at indsætte mit profilbillede og min nye signatur.
Han er jo en god og dejlig søn, når det kommer til stykket.
Han er bare "under ombygning" Hihi

9Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 12:18 am

Baron Bacon

Baron Bacon

Jeg foreslår at du bytter katten ud med en gris. Når grisen så får den rette alder, så invitere du på Svinekam og masser af Bacon.
Sønnen sælger du inde på f.eks www.scor.dk til lystige unge tøser (så er han aldrig hjemme), og skal du have ekstra kontanter for det,
så brug f.eks Boyfriend.dk og sælg ham til gamle gustne mænd ala Jeanne D'arc. (mener hendes profil hedder noget i stil med : lystig knægt købes)

All Hail!!!

Baron Bacon

10Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 12:24 am

makrigam

makrigam
Admin

Åh ja jeg ser det for mig,,,en gris på 3. sal - det kan sagtens gå pig

Jeg er ikke vild med den indtjeningskilde mht. min søn

men jeg kunne da godt forsøge med en profil på nettet for at få ham afsat Very Happy

Han må så selv bestemme om det skal være det ene eller det andet køn og alderen er heller

ikke så afgørende, bare han ikke tager grisen.

11Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 12:28 am

Baron Bacon

Baron Bacon

makrigam skrev:Åh ja jeg ser det for mig,,,en gris på 3. sal - det kan sagtens gå pig

Jeg er ikke vild med den indtjeningskilde mht. min søn

men jeg kunne da godt forsøge med en profil på nettet for at få ham afsat Very Happy

Han må så selv bestemme om det skal være det ene eller det andet køn og alderen er heller

ikke så afgørende, bare han ikke tager grisen.


hehe, lever der ikke allerede en So på 3.sal ?? *jeg er træt, fucking træt, og har dårlig humor*

12Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 12:34 am

makrigam

makrigam
Admin

Du er så styg tongue

13Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 6:37 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Takker Makrigam for helt at overse den grimme hentydning Hr. Bacon skrev om mig !

Martin er ALT for gammel til mig ! Tænk på hvilke traumer han allerede har fra Scor.dk ! Jeg skal ku sætte mine egne i hovederne på de stakkels knægte !

Oh Yes !

14Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 8:09 pm

makrigam

makrigam
Admin

Jamen sure Jeanne, du er jo min ven Very Happy
Jeg tror måske også du ville få problemer derhjemme hvis du kom hjem med
en mere til husstanden. (Så må du nok hellere lave en selv)

15Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 8:37 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Jamen, vi er store fans af take out ?

16Sælges billigt eller gives væk !!! Empty Sv: Sælges billigt eller gives væk !!! Man Jun 15, 2009 8:44 pm

makrigam

makrigam
Admin

Tro mig, lige på det her område er det altså meget sjovere at lave dem selv Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum