Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Indenrigsministeren = mig! :D

+3
Baron Bacon
makrigam
Jeanne d´Arc
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Indenrigsministeren = mig! :D Empty Indenrigsministeren = mig! :D Lør Mar 28, 2009 1:44 am

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Lige ud af posen, så kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i en lederpost Laughing

Posten som jeg fisker efter, og som der er blevet sunget for er indenrigsministeren..

Jeg vil starte med at der er absolut intet ondt blod mellem makrigam og jeg, men jeg har nogle forslag til hvordan vi kan hæve niveauet.

Jeg tror på at..

..alliancen vil blive stærkere med et større sammenhold, med flere debatter og mere sjov.
..vi skal styrke moralen, det kan vi bla pænere sprog mellem hinanden, og større aktivitet.
Aktiviteten, tror jeg, vil blive større ved at vi har det sjovere mellem hinanden.
Sammen kan vi nå til tops!

Vi skal hæve indgangskravet, med flere points. Vi skal slå ned på inaktive spillere, vi har plads til alle, dog ikke spillere som alligevel ikke vil deltage i fælle skabet.

Vi skal være åbne for hinandens forslag, tage og gi konstruktiv kritik, og tage problemerne i opløbet.

Jeg ser mig selv som en der kan være "myndig" og som en der kan tage godt imod nye medlemmer i vores alliance.. Jeg sætter pris på at vi alle kan ha det sjovt sammen, og syntes derfor det er vigtigt at nye folk vil få en varm velkomst.. Et ansvar som jeg godt tør at påtage mig..

Desuden, er jeg en aktiv spiller.. Jeg er (for) meget online, og vil derfor være til at få kontakt til, og svar fra indenfor relativ kort tid. Jeg har tiden, og ikke mindst lysten til at sidde på en af posterne, i alliancen.

Jeg håber at finde opbakning, til at jeg må påtage mig posten..

Hvis der skulle være nogen som ikke mener jeg er egnet til posten. Er jeg villig til at ty til bestikkelse, oftest i form af selvhenter flødeboller

2Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Lør Mar 28, 2009 2:28 am

makrigam

makrigam
Admin

Jeg vil gerne være den første til at støtte op om Gamma Lammer på indenrigsposten.
Det lyder som om der er en masse gode ideer i ærmet til gode for vores alliance.
Det fryder mit gamle lederhjerte, hvis Klanen kan gå en fremtid i møde med
et højere aktivitetsniveau. (på den positive måde) ;-)
Gamma Lammer har været med i alliancen længe og har vist sin loyalitet i
op- og nedtider.

3Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Lør Mar 28, 2009 1:26 pm

Baron Bacon

Baron Bacon

Gamma lammer skrev:Lige ud af posen, så kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i en lederpost Laughing

Posten som jeg fisker efter, og som der er blevet sunget for er indenrigsministeren..


Jeg stemmer imod, udfra det synspunkt at han har færre point end mig *hehe*
Samt at hvis vi tager den med myndighed med i billedet. Så anser jeg myndigheden fra hans side om at være på
børnehave niveau. (nøøj, hvor har han kampwhinet over at jeg har overhalet ham i point).

/on topic...

Det er nu alligevel noget fornuft i at sprede lederskabet lidt. Ikke at det skal være en ny mode ting, at bare smide titler om sig til højre og venstre.
Så på et eller andet absurt plan, så støtter jeg op omkring dette forslag. For hvis han fejler, så kan han jo altid blot halshugges og føje spot til skamme.

Violentus
(selvudråbt bøddel)

4Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Lør Mar 28, 2009 2:02 pm

Xgryde


Admin

Jamen jeg er også frisk på at udvide ledelsen med en stol mere.. Men for mig er det ikke så meget titlen der er vigtig.. for min skyld kan vi gå ind og lave ekstra titler til alle dem der er aktive i debatter osv. Jeg vil også sige det som violentus: Bliver der jokket i spinaten er det ikke en beslutning der ikke kan omstødes igen Very Happy

Så ja Gamma-L jeg er frisk på at lade dig bevise dit værd.. Og bakker dine alliancefæller som jeg op om dig, så kan du godt forberede dig på at lave et nyt design til vores interne allianceside.. Smile (Meget vigtig opgave)

Og Bliver du valgt så husk: Vi holder øje med dig så ikke noget med at danse på bordene med fremmede fyre fra andre alliancer Indenrigsministeren = mig! :D 866488 lol!

5Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Lør Mar 28, 2009 5:41 pm

louise1905



Det lyder fint med mig at Gamma L kommer på en leder taburat, alle der har lyst til at gøre en indsats skal for mit vedkommende være hjertelige velkommen, da det ikke er noget jeg selv har tid til og det lyder som nogle fine forslag.

Så pøj pøj med tjansen herfra.

/L

6Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Lør Mar 28, 2009 10:06 pm

RaKrHo



For mig helt fint. Smile

7Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Søn Mar 29, 2009 12:26 am

questos

questos

jeg kan kun være enig med de andre...hvis det er noget han har lyst til så lad ham vise sit værd....

8Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Søn Mar 29, 2009 10:46 am

Gæst


Gæst

jeg er også enen med syns det kunne være sjovt med en valgkamp

9Indenrigsministeren = mig! :D Empty Sv: Indenrigsministeren = mig! :D Søn Mar 29, 2009 11:06 am

Xgryde


Admin

En valgkamp kræver jo at der er mere end en der stiller op.. ??"

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum