forum for medlemmer af alliancen Klanen

You are not connected. Please login or register

Forespørgsel fra FBI

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1 Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 11:23 am

Vi har modtaget en forespørgsel fra handelsalliancen FBI.

De foreslår at alle større handelsalliancer støtter hinanden, når de bliver angrebet af

krigsalliancer - altså at det skulle være en slags NATO aftale.

Idéen er da meget god, men nu er vi jo ikke en decideret handelsally mere og det kunne også

afskære os fra nogen gode "tæskeemner"

Jeg stemmer for at vi passer os selv som vi plejer, men hvad siger i andre ?

Vis brugerens profil

2 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 11:32 am

Det er jeg enig i, vi må ikke afskære os selv for muligheden for at tage på straffetogter

Vis brugerens profil

3 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 12:03 pm

Xgryde

Admin
Jeg er helt enig...
Bliver vi medlem af en sådan union har vi ikke mulighed for at angribe nogen af dem, og det er derfor at lave en fredsaftale med alle medlemmer.. (og mig bekendt var vi lige blevet enige om at vi ikke skulle have for mange fredsaftaler der ikke gavner os)

Nej lad dem hellere gå sammen og slås med deres børsnoter og hvad de ellers har og så lad os klare os selv så vidt det er muligt...

en anden ting er at hvis denne union bliver til virkelighed er der vel ingen der er dumme nok til at tro at der ikke vil ske det samme fra Krigernes side..? Personligt har jeg ikke just lyst til at se de store krigsaalliancer futionere...

Vis brugerens profil

4 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 12:25 pm

Xgryde skrev:

en anden ting er at hvis denne union bliver til virkelighed er der vel ingen der er dumme nok til at tro at der ikke vil ske det samme fra Krigernes side..? Personligt har jeg ikke just lyst til at se de store krigsaalliancer futionere...

Rigtig god pointe Xgryde !!!!

Vis brugerens profil

5 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 1:42 pm

ja der vil jeg også give ham ret i det, så ender det bare ud i at det er handelsalliancer mod krigsalliancer, også ved vi jo næsten hvad det ender med..

Vis brugerens profil

6 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 3:10 pm

eisenguard skrev:ja der vil jeg også give ham ret i det, så ender det bare ud i at det er handelsalliancer mod krigsalliancer, også ved vi jo næsten hvad det ender med..

jeg tror personligt at vi kan klare os uden "hjælp" fra et Nato. Så ser ingen grund til at slutte op omkring dette projekt.

Vis brugerens profil

7 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 3:19 pm

Jeg er enig med det overstående.

8 Re: Forespørgsel fra FBI on Tors maj 21, 2009 5:00 pm

Jeg mener helle ikke at det ville være nogen fordel for os...vi kan godt klare os selv...men de er da altid velkommen til at spørge om hjælp så må vi se om det er til vores fordel Twisted Evil

Vis brugerens profil

9 Re: Forespørgsel fra FBI on Fre maj 22, 2009 12:40 am

Enig i at vi ikke bør indgå i en sådanne

Vis brugerens profil

10 Re: Forespørgsel fra FBI on Fre maj 22, 2009 1:24 pm

fesser2003 skrev:Enig i at vi ikke bør indgå i en sådanne

Baron Bacon diktere at sådanne en Union ikke er tilfredstillende for vores alliance.

Vis brugerens profil

11 Re: Forespørgsel fra FBI on Lør jun 13, 2009 10:44 pm

Jeg synes nu det er meget fint Wink.

- Not.

Vis brugerens profil

Sponsored content

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]