Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Størelse af hær

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Størelse af hær Empty Størelse af hær Tors Jan 29, 2009 3:31 pm

Gæst


Gæst

hejsa er der nogle der vil komme med nogle foreslag på hærstørelsen i vores byer

jeg har 3 byer størelse 13 11 og 5 men jeg har ingen ide om hvor stor defens og angrebshær jeg skal ligge inde med ?

jeg har spillet travian men de hærstørelser kan man ikke forholde sig til:(

så hvad er en stor angrebs hær ? og hvad er en stor forsvars hær ?

2Størelse af hær Empty Godt spørgsmål. Tors Jan 29, 2009 4:05 pm

Xgryde


Admin

Det med størrelsen er altid et omdiskteret emne, ligemeget om det er af hær eller noget andet. clown Men det kommet jo an på hvad du skal bruge den til. f.eks. giver din bymur dig ekstra modstandskraft, så hvis du angriber skal du have mere end hvis du forsvarer. Det kommer også an på hvor meget du har opgraderet din mur, dine tropper, og hvilke tropper du har. net nytter jo ikke at have 70 stenslynger hvis der kommer en med 10 dampkæmper der er fuldt opgraderet.

det er altid godt at sammenligne med generalscoren på serveren. og selvfølgelig skal man med "kun" 5000 points ikke have en hær der er lige så stor som dem med 100000 points.

Så hav en pæn hær som du har råd til at forsørge. hold dem opgraderede via værkstedet og husk også at opgradere din bymur. jo større du bliver jo flere folk får du. dvs du får mere guld og dermed råd til en større hær. (Husk også at bare ÉT skib i havnen er nok til at få en hel hær til at vende om hvis de glemmer at sende kampskibe med, så det kan afværge mange små tilfældige angreb.)

Håber det hjalp lidt på dit spørgsmål, selvom der ikke var noget konkret svar.

3Størelse af hær Empty Sv: Størelse af hær Tors Jan 29, 2009 5:59 pm

Gæst


Gæst

super så har jeg også lidt at gå efter. cheers

4Størelse af hær Empty Sv: Størelse af hær Fre Jan 30, 2009 12:08 am

Gæst


Gæst

tak det var svar nok Smile jeg må finde den generalscore du snakker om Smile

5Størelse af hær Empty Sv: Størelse af hær Fre Jan 30, 2009 12:38 am

Xgryde


Admin

I tilfælde af at du ikke ved hvor du skal lede er den under highscore hvor du så vælger general i stedet for total score. så kan du se hvordan du ligger.

6Størelse af hær Empty Sv: Størelse af hær Fre Jan 30, 2009 1:39 pm

Gæst


Gæst

ok tak jeg har fundet det

jeg er på 1020 plads det er vist godt nok for 18 dage´s spil

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum