Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Mangler hjælp til at bestemme mig?

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty Mangler hjælp til at bestemme mig? Fre Jan 30, 2009 12:50 pm

Gæst


Gæst

Hej.
Jeg mangler kun 500 marmor nu eller sådan noget indtil at jeg får råd til at lave EN af mine paladser til lvl 5 (max lvl) men tænker lidt over det, fordi at min hovedestad: Walt Disney I [57:73] ligger på en ø som jeg sådan set har doneret det meste til og sådan og den bliver vist aldrig rigtigt til noget siden at der er ingen byer over lvl 8 (Der er en lvl 13 som er inaktiv)
Har to øer der har materiale som vin, 1 på marmor og en på krystal.

Tænkte lidt på at flytte min hovedstad til Walt Disney IIII [55:73] og skifte Walt Disney I ud med en anden marmor by,
da jeg har mere brug for marmor end vin (femte by bliver svovl).

Hvad synes i jeg skulle gøre? Question

Mvh. En Person.

2Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty hmm.. Fre Jan 30, 2009 1:52 pm

Xgryde


Admin

Jeg synes ikke det er en god idé at blive ved med at flytte sådan rundt. hver gang du "sletter" en by ryger du meget ned i point. det er materialer der skal hentes forfra point der skal samles ind på ny osv. det vil sige at du er meget hæmmet i at komme op på highscoren. husk på at du kan flytte træ fra de andre øer og dermed kun behøver smide mange ressurcer i luksusvarerne. hvis nogen i dit område snakker om at duvide kan de jo hoppe over til dig og hjælpe med at udvide. og en hel anden ting er at lvl 5 ikke er max Wink

3Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty Sv: Mangler hjælp til at bestemme mig? Fre Jan 30, 2009 1:56 pm

Gæst


Gæst

Okay tror bare at jeg lader den være så Smile, men øøøhh, under hjælp og når man går ind under paladser siger at max lvlen for paladser er lvl 5 O.o?

4Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty Max Fre Jan 30, 2009 2:10 pm

Xgryde


Admin

Man kan godt bygge ud over det . det kan man læse i diverse forums. Men hvorfor vil du lave den lvl 5 når du kun har 4 byer og kun skal have lvl 4 for at grundlægge 5 by??

5Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty Sv: Mangler hjælp til at bestemme mig? Fre Jan 30, 2009 2:33 pm

Gæst


Gæst

Nå jo, det er lvl 4 man mangler for at få 5 byer xD De er også kun lvl 3 lige nu, men kommer altid til at tro at det er lvl 5 af en eller anden grund Sad

Bare lige et spørgsmål til, får man egentlig også points hvis man bygger udover lvl 4 på paladser?

6Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty Sv: Mangler hjælp til at bestemme mig? Fre Jan 30, 2009 5:45 pm

Xgryde


Admin

Ja det gør man... jo højere lvl desto flere points ligesom normalt..

7Mangler hjælp til at bestemme mig? Empty Sv: Mangler hjælp til at bestemme mig? Fre Jan 30, 2009 6:19 pm

Gæst


Gæst

Okay tak =)

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum