Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Præsenter dig...

+3
Baron Bacon
Xgryde
louise1905
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Præsenter dig... Empty Præsenter dig... Man Mar 30, 2009 9:04 pm

louise1905



Jeg synes vi har en rigtig god og hyggelig alliance, men nogle gode aktive medlemmer imellem og tænkte det kunne styrke sammenholdet yderligere, hvis vi ved lidt mere om hinanden.

Så hvis du tør, så skriv et par linier om dig selv i denne tråd. Hvor meget man har lyst til at dele med resten af Klanen er naturligvis op til den enkelte.

Jeg starter naturligvis gerne selv.
Jeg er 27 år ung og som navnet nok røber kvinde. Jeg har spillet Ikariam i snart 10 mdr. tror jeg. Jeg startede et par måneder efter jeg havde født min dejlige datter, da jeg synes dagene på barsel godt kunne være lidt lange og manglede noget, som jeg kunne tage mig til herhjemme. Min datter er nu 13 mdr. og jeg er startet arbejde igen, hvilket betyder, jeg ikke er så meget ved computeren mere, men jeg logger som regel på, hver aften og ser hvordan det står til.
Jeg går dog om ca 1½ måned på barsel igen, da jeg skal have baby nr. 2 her til sommer, så kan det være jeg bliver lidt mere aktiv igen i en periode. Jeg er lykkelig gift med jordens dejligste mand (synes jeg i hvert fald Very Happy ) og arbejder, når jeg ikke er på barsel som leder på et hotel i København. Min fritid går fortrinsvis med familien pt. men jeg kan da godt lide at læse en god bog og trænede også rimlig regelmæssigt før jeg blev for besværet at graviditeten.

Det var kort om mig, glæder mig til at læse lidt om alle jer.

/L

2Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Man Mar 30, 2009 9:31 pm

Xgryde


Admin

Spændende tråd.. Smile Først vil jeg sige at jeg ikke er overrasket over at du louise er leder i det daglige, men en ting der kom voldsomt bag på mig er at du er københavner (går ud fra at du også bor derovre når du arbejder der) det virker du alt for hyggelig til.. Smile (du må have jyske rødder Laughing )

Selv er jeg en 22årig gut der læser lægemiddelvidenskab på Odense universitet. Jeg er for nylig flyttet fra Jylland til Fyn sammen med kæresten netop for at studere. Jeg har tidligere arbejdet 2 år på fast fuldtids weekendhold som reparatør af de forme der bruges til at lave vinger til vindmøller. Det er med andre ord noget nyt for mig at skulle leve af den sørgelige indtægt vi kalder SU. Jeg er online flere gange om dagen de fleste dage men når solen kommer lidt mere frem tror jeg det vil blive mest om aftenen da Motorcyklen da begynder at trække lidt i mig... Jeg har tidligere haft lidt flare for ekstremesports og har prøvet lidt af hvert af det alternative.. Jeg har bl.a. gået til skydiving, (faldskærmsudspring) Windsurfing, Roet kajak og så en masse af de mere almindelige sportsgrene. Hmm ja.. Har også altid været frisk på en fest men foretrækker de hyggelige hjemlige fester med fælles sang hvis ikke det skal være i det helt store øltelt.. Diskotekerne har ikke været så interessante for mig siden jeg fik fast kæreste på for godt 2 år siden... Nå det må være det indtil videre.. Smile

3Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Man Mar 30, 2009 9:48 pm

louise1905



Tak for de pæne ord, du har skam ganske ret. Jeg er født og opvokset i det jydske (Sønderjydske endda), men tilflyttet København for godt 9 år siden i forbindelse med noget arbejde. Smile

/L

4Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Man Mar 30, 2009 9:55 pm

Xgryde


Admin

jeg vidste det... Very Happy Er spændt på at se nogen flere indlæg...



Sidst rettet af Xgryde Tirs Mar 31, 2009 4:47 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : småfejl.)

5Præsenter dig... Empty vildskab vs bacon Man Mar 30, 2009 11:09 pm

Baron Bacon

Baron Bacon

For at pointere at jeg er så meget sejere end jer alle sammen, (så har jeg skrevet dette indlæg med den ene hånd på ryggen).

Jeg er fra Jävleøen (aka Djæveløen for dem der ikke kan rigsdansk), i besiddelse af en grum/sort/bacon orienterede humor.
Tidligere kollega med Questos, og han skylder mig stadigvæk 5kg bacon *savle*. Jeg startede med at spille Ikariam, da jeg kedede mig på
arbejdet imellem jul og nytår, og blev punkede af Questos til at begynde.

Går hjemme for tiden pga nedskæringer, men det burde ændre sig snart, meget snart endda.
Har tidligere arbejdet både med handicappede, schizofrene, psykopater og børn.

Fritiden går med at arrangere alternative fester for den subkulturelle elite, og agere vinylpladevender til fester i udlandet,
samt lege model til diverse fotosessions rundt om i kbh.

...
violentus
(alt ligner et søm når jeg holder en hammer i hånden)

6Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 4:30 am

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Sikke en go idé! cheers

Nu har jeg jo allerede tudet jeres øre fulde om hvor meget en pige jeg er tongue at det ikke længere er, eller har været en hemmelighed!
Jeg bor på fyn, sammen med min kæreste og aaaalle vores møg hunde Laughing Men jeg kommer oprindeligt fra Langeland, Bagenkop.. Som er et langt federe sted Laughing og som jeg syntes, gør mig langt sejere end Violentus Twisted Evil
Ellers arbejder jeg på en nærliggende restaurant, indtil jeg finder ud af hvad livet byder mig..

Udover det er jeg hardcore til at bruge smileys! Cool

Fedt at du har fået billede på hr gryde!

Basketball og bolden er spillet videre i vores fællessang!

7Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 11:33 am

makrigam

makrigam
Admin

Godt initiativ louise Very Happy

Det er en sjov mulighed for at lære hinanden lidt bedre at kende.

Jeg er sikker på, at de fleste er klar over at jeg er en kvinde -
og som mit profilfoto måske antyder, er jeg lidt af en gammel krage.
Måske ovenikøbet alderspræsident i vores klub, da jeg er et 43 år gammelt legebarn.
Jeg bor alene med mine 2 sønner på 16 og snart 11 år. (men har en dejlig kæreste)
Jeg har spillet Ikariam siden sommeren 2008 - pyhh det er længe.
I det virkelige liv er jeg ved at uddanne mig til pædagog efter at have arbejdet som study
pædagogmedhjælper i "100 år og en madpakke"

Jeg er glad for at se at jeg ikke er den eneste fra Djævleøen !!!
Jeg bor i Solrød tæt ved stranden (Køge bugt) og det er primært der på stranden jeg får min motion
i form af lange traveture.

8Præsenter dig... Empty Jyde med stort J Tirs Mar 31, 2009 4:27 pm

knudsgaard



Så så man lige mig.
gammel, 44 år, alderspræcident, jyde og stolt af det. jeg bor i det midtjydske og har spillet Ikariam siden sommerferien 2008.
man bliver lidt afhængig..... Very Happy
jeg er gift og har 3 store børn på 19, 16 og 14 (mangler lige den sidste konfirmation til Maj)
jeg er vild med dette spil og er på hver dag på et eller andet tidspunkt, mest om aftenen.
jeg er til handel og bytte og opbygge
jeg blev færdig som skolelærer 2007 og har en dejlig klasse, 1.b
forresten er jeg Kvinde og hedder Hanne

see you.

9Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 6:44 pm

makrigam

makrigam
Admin

Dejligt også at se dig herinde Knudsgaard Very Happy
Jeg er glad for at se, at jeg ikke er det eneste
aldrende medlem Smile

10Præsenter dig... Empty fyrre, frisk og fyrrig!!!! Tirs Mar 31, 2009 7:07 pm

knudsgaard



sådan
godt med nogle med "hår på brystet"

11Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 7:12 pm

makrigam

makrigam
Admin

Fyrene må berede sig på noget mere GIRLPOWER Twisted Evil

12Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 7:38 pm

Xgryde


Admin

Hehe ja det er jeg spændt på at se... Kan da godt være i skal have lov til at lave et lyserødt tema der passer bedre til navnet hehe..

13Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 7:41 pm

makrigam

makrigam
Admin

Haha ja lyserødt barbietema det skal der til lol!

14Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tirs Mar 31, 2009 7:51 pm

Xgryde


Admin

Hehe.. Skal ikariam manden så være kenn lol!

15Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Ons Apr 01, 2009 10:48 pm

knudsgaard



nemlig

16Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tors Apr 02, 2009 8:51 pm

louise1905



Er der ikke flere, der har lyst til at skrive et par ord om sig selv? så vi kan lære jer at kende. Smile
/L

17Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Tors Apr 02, 2009 11:49 pm

Gæst


Gæst

Jeg er en mand. Over 40, men uden bryster.
Dermed tilhører jeg vel en minoritet herinde.

That's all, folks :-)



Ikaros-Joe

18Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Fre Apr 03, 2009 7:47 pm

makrigam

makrigam
Admin

Jubii en til i ældresagen !!!

Hvis du føler dig lidt udenfor mht. brysterne,
så findes der jo udemærkede plastic-kirurger ;-)

19Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Fre Apr 03, 2009 8:50 pm

Baron Bacon

Baron Bacon

makrigam skrev:Jubii en til i ældresagen !!!

Hvis du føler dig lidt udenfor mht. brysterne,
så findes der jo udemærkede plastic-kirurger ;-)


det er jo ved at blive en pensionist klub *hehe*
og alle i den alder har hængebugsvin patter (de hænger i en bue nedad).

20Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Fre Apr 03, 2009 11:33 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

violentus skrev:

det er jo ved at blive en pensionist klub *hehe*
og alle i den alder har hængebugsvin patter (de hænger i en bue nedad).

Haha! Du er så streng! Laughing

Det er fedt at vi er så forskellige, i både former og aldre Smile

21Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Ons Jun 17, 2009 11:02 am

Gæst


Gæst

hej

jeg er 25 år bor i ålborg men min kærest har to dreng en på snart 3 og en på 14 månder
og skal gift til feb. 2010

jeg er uddannet sømand og arb på søèn spiller her ind på ikariam frode jeg syns det er sjovet og mit mål er at få fleres byer i spillet

og det få jeg

22Præsenter dig... Empty Sv: Præsenter dig... Ons Jun 17, 2009 12:58 pm

Command13


Admin

Hej allesammen Smile

Det kan godt være at jeg ikke er med i alliancen endnu, fordi jeg ikke har nogen ambassade endnu, men det regner jeg snart med at få, og da i jo har været villige til at tage imod mig i alliancen igen, så synes jeg også lige at jeg ville skrive lidt om, hvem jeg er Wink

Jeg er en dreng på 16 år, og mangler kun én afgangsprøve i folkeskolen, og så skal jeg ellers på gymnasiet Smile
Jeg er nordjyde, og bor i en lille by omkring 16 km nord for Aalborg Smile
Jeg svømmer rigtig meget, så efter sommerferien, kan der godt komme nogle weekender, hvor jeg går i feriemodus, da jeg skal til stævner Razz

Mvh.
Command13 Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum