Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Jamen her er lidt om mig

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Jamen her er lidt om mig Empty Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 12:08 am

fesser2003

fesser2003

Hvem er fesser2003 Question
Ligger der mon noget bag ved navnet Question
Hvor gammel skal man være for at man kan kalde sig fesser Question

Om der ligger noget bag ved navnet. Ja det gør der. Jeg er absolut ikke en fesser men jeg ELSKER strategispil og spiller det i stor stil.

Foruden Ikariam spiller jeg Travian. Ja faktisk spiller jeg på 3 forskellige server hvoraf jeg er Øverste leder i den ene, alm. leder i en anden og menig kølledasker i den tredie. Der ud over har jeg 2 fodboldhold hvor jeg forsøger at være SUPER manager.

IRL er jeg 41 år, far til 3, 2 piger og 1 dreng (2,11,21)
Jeg arbejder i Københavns lufthavn så jeg opholder mig mest på Djævleøen men ellers på fyn. Er ikke gift eller på andre måder straffet. Smile


Mit motto er:

LIVET ER FOR KORT TIL AT KEDE SIG ELLER VÆRE SUR. lol!

NYT NYT::

Billed af giraffen



Sidst rettet af fesser2003 Man Apr 06, 2009 1:43 am, rettet 1 gang

2Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 12:21 am

makrigam

makrigam
Admin

Yes Yes Yes.

Fra Djævleøen ( jeg er villig til at se bort fra det med Fyn)
og over 40 - det holder jo max.


cheers

3Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 12:33 am

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Hvad er det for en forældre gruppe der er ved at danne sig her!? Laughing

Hvor er de friske og fyrige der danser på bordene natten lang? Twisted Evil
Og vigtigst af alt, hvor er dem fra fyn!? Dem ved ALLE at de er fine! tongue Kan det passe at vi kun er 3 der er bosat på fyn?

4Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 12:43 am

Baron Bacon

Baron Bacon

Jeanne d´Arc skrev:Hvad er det for en forældre gruppe der er ved at danne sig her!? Laughing

Hvor er de friske og fyrige der danser på bordene natten lang? Twisted Evil
Og vigtigst af alt, hvor er dem fra fyn!? Dem ved ALLE at de er fine! tongue Kan det passe at vi kun er 3 der er bosat på fyn?


---
FYN !!!??? det er en Straffeø. Der hvor dem der ikke kan kalde sig Jyder eller Danskere må slå sig ned (for kommer de til korsør,
checkpointet for adgang til danmark, så bliver de slået ned).


http://www.prettypervy.com/gallery/rapido-the-frog/ <-- Jeanne, hvorfor var det lige at du havde bestilt dette ????

5Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 12:44 am

makrigam

makrigam
Admin

Jamen vi er jo de friske, fyrrige forældre !!!

6Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 12:53 am

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

violentus skrev:

FYN !!!??? det er en Straffeø. Der hvor dem der ikke kan kalde sig Jyder eller Danskere må slå sig ned (for kommer de til korsør,
checkpointet for adgang til danmark, så bliver de slået ned).


http://www.prettypervy.com/gallery/rapido-the-frog/ <-- Jeanne, hvorfor var det lige at du havde bestilt dette ????

Ang lingeriet, så havde jeg hørt at du syntes det var på pisse hot! tongue Der er ingen grund til at lyve bare fordi der er andre der læser med!

Jylland!? - er der udelukkende bygget bro til for at vi rigtige dansker kan få mel, mælk og æg!

Det du kalder "danmark" er jo ikke andet end de halv døde der er tilbage efter tilbage trækket fra Sverige, der på magisk vis er blevet til flere, så sørgelige rester..

De ø´er der ligger rundt som fyn (med undtagelse af Langeland, som ALLE VED er verden navle) er kun til avl. Så vi andre, rigtige danskere kan få mad, og nogle at mobbe!

Makrigam - Hvor!? tongue

7Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 1:04 am

Baron Bacon

Baron Bacon

nej nej, hvis det skal være. Så skal vi være orienterede omkring bacon ala dette : http://www.prettypervy.com/gallery/mrs-pig/

hvis langeland er verdens navle, så må tyskland ifg geografien etc være livmoderen for alt liv, og bornholm røvhullet.
men jeg må da sige at jeg havde taget fejl af de tosser på Fyn, simpelthen fordi at jeg troede de var hippier der kun levede på kærlighed og luft. men nu
viser det sig, at de rent faktisk også skal have mel, æg og mælk for at overleve, WAUUUW, det var sgu en øjenåbner.

Du kan sige hvad du vil, men hvor mægtigt er det ikke at man i folkemunde kalder Danmark for Djävleøen, det er sgu lidt sejt.
(har misbrugt det når jeg ude og rejse i omverdenen - Hey man, where are you from?, Im from the devil isle, beat that ...)

Hvad i så end avler på de omkringliggende øer, jeg formoder her, at der er tale om køer, svin etc, men ja, i kalder det vel familiereproduktion *hehe*

8Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 1:06 am

makrigam

makrigam
Admin

Undskyld at vi hærger din tråd fesser2003 Embarassed

Jeg er bare lige nødt til at sige :
Hvor er du bare hot i det outfit Jeanne UHHH
Du ser sgu godt ud af en fynbo Exclamation

9Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 1:33 am

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Skal vi snakke geografi, Tyskland er livmoderen, Langeland navlen og Bornholm røvhullet.. Så kan Sjælland jo passende være mellemkødet, you know, det der behårede stykke jeg har hørt ikke er til at holde fri for utøj..

Jeg ved ikke hvordan historie undervisningen er i de koldbøtte skoler i holder jer derover, men hipperne er travet fra Tyskland over grænsen, som jyderne flere gange har bevist at være utrolige dårlige til at vogte!

Desuden holder vi slet ikke dyr på fyn! Som tidligere sagt så er det derfor vi lader alle jer andre kalde jer en del af Danmark, hvad skulle vi ellers bruge jer til.. Endnu en gang, føden for vi fra Jylland og de misdannede og udstødte sender vi til Sjælland..

Og lige en gang, så du Violentur også har en chance for at følge med:

Skall vi prata geografi, Tyskland är livmodern, Langeland naveln och Bornholm røvhul..
Så kan Sjælland ju lämpligent vara medelsköttet, du vetar, den där hårigt stycket jag har hörd inte är till att hålla fria för utøj..

Jag vetar inte hur historia undervisningen är i de kallbøtte skolor i hållar er deröfver, men hipppajerna är travat från Tyskland över gränsen, som€ jyder flera gångar har bevisat att vara otroliga dåliga till att vakta!

Dessutom hållar vi slätt inte djur på Fyn!

som dessförinnan sa så är det därför vi låter alla an er som tidigare sagt att detta är anledningen till att vi låter alla er andra ringa dig en del av Danmark, vad ska vi göra med dig .. Återigen, mat till oss från Jylland och deformerade och alienerade vi skickar till Sjælland ..

10Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 1:35 am

fesser2003

fesser2003

Når det kommer til geografi så kommer her den SANDE historie om Danmark og hvordan den blev til.

I tidernes morgen, og her snakker vi omkring år 3500 efter kristi fødsel var der nogle folk farao nede i det vi idag kalder Middelhavet der valgte at finde nye græsgange. De drog nord på ved at følge nordstjernen som deres ledestjerne. sunny

På et tidspunkt nåede de til et sted hvor der var nogle indfødte der havde sat et skilt op hvorpå der stod Danmark.
Skiltet var lavet som en pil der pegede imod øst. Dem der var lærte byggede en båd og begyndte at sejle imod fremmede strande. Alle andre forsatte lige frem og blev dem vi idag kender som værende jyder.

De lærte fik følgeskab af folk, som troede at de var kloge. Da de kom til en strand stoppede de lærte op og bosatte sig. Dem der troede de var kloge forsatte deres færd mod øst. De byggede sig en båd magen til de "rigtige" lærte. De havde dog ikke forstået at stoppe i tide så de forsatte til det vi idag kender som sjælland. Så som jeg se det så er FYN Danmark alt andet er bare en samlige mennesker der skal have hjælp fra Danmark. sunny

11Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 1:45 am

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Nårh Fesser, skal du nu blande dig? tongue

Kan godt se at når du tilsyneladende kommer fra de varme lande, ikke har kunne forstå mine ellers så udemærkede kommentare ovenover, så en gang til for Prins Kund, denne gang på hebraisk Cool

אנחנו מדברים גיאוגרפיה, גרמניה, הרחם, Langeland טבור ו Bornholm אידיוט .. לאחר מכן הוא המתאים Zealand בין בשר, אתה יודע, זה חתיכת שעיר שמעתי לא לשמור בחינם של שרצים ..

אני לא יודע איך ההיסטוריה של הוראה בבתי ספר הצטננות גגית איתך יותר, אבל הוא hipperne מגרמניה trave מעבר הגבול, אשר הוכח שוב ושוב jyderne להיות רע לצפות מדהים!

יתר על כן, אין בעלי חיים בבית fyn! כמו בעבר הוא אמר את זה למה אנחנו נותנים לך את כל האחרים קוראים לך חלק דנמרק, מה אנחנו אמורים לעשות עם לך .. שוב, מזון מאיתנו Jutland ואת מעוות ו מנוכרים שאנו שולחים Sjælland ..

Hvis I undre jer over hvorfor jeg er så fantastik OG hurtig til at oversætte til så mange smukke sprog, vil jeg da gerne (så I ikke ser mig som en gud, og begynder at tilbede mig) afsløre at google´s (uovertruffende) oversætnings side måske har givet mig et prej..

12Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 1:52 am

fesser2003

fesser2003

hmmmmm

Hvem gider koncentrere sig om noget så ubetydeligt som langeland.

Lad mig se Cool

Langeland Exclamation Er det en del af Danmark Question

Nååååånej det er jo denne her mega store ø lidt syd for Danmark som er brolagt til Tåsinge som igen er brolagt til Danmark ERGO

Langeland er IKKE og jeg gentager IKKE en del af Danmark

Sorry made bounce

13Jamen her er lidt om mig Empty Sv: Jamen her er lidt om mig Man Apr 06, 2009 9:51 am

Xgryde


Admin

hov hov louise... Jeg mener bestemt at jeg kan danse på bordene.. Dog mener jeg det kommer lidt an på musikken... Exclamation Exclamation Exclamation Personligt foretrækker jeg lidt god Rock.. Jamen her er lidt om mig 122847 Jamen her er lidt om mig 122847

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum