Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

KINGSAGE.dk??

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1KINGSAGE.dk?? Empty KINGSAGE.dk?? Ons Jun 03, 2009 6:35 pm

Xgryde


Admin

Hey...

Ville bare høre om der er nogen af jer der har taget kampen op på Kingsage.dk også??

2KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Ons Jun 03, 2009 6:49 pm

makrigam

makrigam
Admin

Næ næ,,,jeg er vist rigeligt afhængig af Ikariam og så af at få tæv af Jeanne dArc i uno på

spillesiden "spigo".

Jeg tør slet ikke tjekke andre ting ud, tænk hvis jeg så også blev afhængig af det ????

3KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Ons Jun 03, 2009 7:09 pm

Xgryde


Admin

Hehe ja det kan selvfølgelig være farligt..

4KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Ons Jun 03, 2009 10:47 pm

eisenguard

eisenguard

jeg vil også sige at jeg bruger rigeligt tid på det her spil, så tror ikke lige at jeg skal igang med andre også, vil jo også gerne bare have lidt fritid..

5KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Tors Jun 04, 2009 11:05 am

louise1905



Jeg har spillet kingsage en måneds tid eller 2, men synes ikke det rigtig er så sjovt, som f.eks. Ikariam. Men det er nok fordi jeg ikke rigtig bruger så lang tid på at bekrige de andre eller joine alliance. Logger bare på en gang imellem og sætter bygninger igang. Smile

6KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Lør Jun 13, 2009 10:42 pm

RaKrHo



Jeg spiller Travian, Ikariam, Tribalwars.dk, Tribalwars.net, The West en gang i mellem og så Facebook. Jeg har ikke fritid. Og så er det dem jeg hele tiden får emails fra Smile.

7KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Lør Jun 13, 2009 10:47 pm

makrigam

makrigam
Admin

Åh ja facebook, det glemte jeg,,, det er jeg også pænt afhængig af !!!

8KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Lør Jun 13, 2009 11:51 pm

Xgryde


Admin

Hehe facebook må være det tætteste man kan komme på en den næste pandemi der udrydder halvdelen af befolkningen eller ihvertfald deres fritid.. (personligt har jeg kun en lettere facebook infektion Wink )

9KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Lør Jun 13, 2009 11:56 pm

makrigam

makrigam
Admin

Det er i hvert tilfælde heldigt at man kan have flere sider igang ad gangen
på sin PC'er Surprised)
Så kan man jo liiige cruise lidt rundt, når man alligevel sidder foran skærmen.

10KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Søn Jun 14, 2009 12:06 am

Xgryde


Admin

Ja men jeg tror nu det er de mange timer foran skærmen der har gjort at jeg nu er nødt til at løbe for at tabe mig de 5 kilo jeg har siddende som gerne skulle væk igen... bounce

Hmm.. det kunne selvfølgelig være den flittige brug af henholdsvis bil og Motorcykel frem for den almindelige cykel, de sidste 4 år der er skyld i det i stedet... Shocked

Overvejer nu om ikke der er en mere inspirerende måde at komme af med dem på end lige løb.. det er da godt nok det mest kedelige... Men windsurfing midt i odense er nok ikke lige sagen og tror at min visevært klager hvis jeg laver en gang yamakasi og kravler op og ned af bygningen fra altanen på 4.sal.... affraid What a Face

11KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Søn Jun 14, 2009 12:55 am

makrigam

makrigam
Admin

Du kunne jo også lade din PC'er oplade ved hjælp af en generator tilkoblet en
motionscykel,,, det er da en god idé hvis jeg selv skal sige det Wink

12KINGSAGE.dk?? Empty Sv: KINGSAGE.dk?? Søn Jun 14, 2009 10:22 am

Xgryde


Admin

Det dur kun med dem bærbare.. Det dur jo ikke at så snart jeg bliver betaget af noget på nettet så jeg stopper med at "cykle" går computeren ud.. Der skal noget batteri til.. Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum