Alliancen Klanen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forum for medlemmer af alliancen Klanen


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Command13 kommer tilbage :)

+3
questos
Xgryde
makrigam
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Command13 kommer tilbage :) Empty Command13 kommer tilbage :) Lør Jun 13, 2009 8:30 pm

makrigam

makrigam
Admin

Hej alle i Klanen.

Som de fleste nok har bemærket, har vi et medlem på forum som ikke figurerer på alliancelisten i spillet. Det drejer sig om Command13 som er grundlægger af dette forum og af vores alliance.
Han har besluttet at spille Ikariam igen efter en lang pause og er startet op på ny helt fra bunden.
Han er som nystartet meget langt fra de point vi har som adgangskrav.
Jeg håber at i alle vil se dette som et særtilfælde, for jeg mener at han er selvskrevet til optagelse i Klanen uanset pointstatus og jeg vil gøre mit til at hjælpe ham til hurtig vækst.
Så meget snart kan vi byde Command13 velkommen tilbage til sin gamle ally Very Happy

2Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Lør Jun 13, 2009 8:46 pm

Xgryde


Admin

Jamen jeg har kun en ting at sige:

Velkommen tilbage til det der nu hedder Klanen.
Command13 kommer tilbage :) 122847

3Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Søn Jun 14, 2009 6:48 pm

questos

questos

jamen velkommen tilbage

4Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Søn Jun 14, 2009 10:38 pm

Command13


Admin

jeg siger mange tak, fordi jeg må komme med i alliancen igen, og jeg ser frem til at spille sammen med jer allesammen Very Happy

Mvh.
Command13

5Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Søn Jun 14, 2009 11:17 pm

makrigam

makrigam
Admin

Jeg siger bare Juhuuu cheers

Vi er heldige at få dig med ombord igen Very Happy

6Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Man Jun 15, 2009 12:20 am

Baron Bacon

Baron Bacon

Command13 skrev:jeg siger mange tak, fordi jeg må komme med i alliancen igen, og jeg ser frem til at spille sammen med jer allesammen Very Happy

Mvh.
Command13


Hit med Baconen før du er accepteret af den frygtlige baconglade Baron....


(det hjælper at være småtosset .. så kan man også holde kvindernes ævl og bævl ud)

7Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Man Jun 15, 2009 12:32 am

makrigam

makrigam
Admin

Ja ja Command13 skal hurtigt nok finde ud af, hvem det er der ævler og kævler om hypnotoad,
vodka, bacon osv Razz

Åhhh nu ved jeg det !!!!
Baronen er en TØS Very Happy
Din identitet er afsløret Razz

8Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Man Jun 15, 2009 6:38 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Det er altså ikke mig der har sladret om Bacon´s køn !! Det vil jeg da godt lige ha lov at sige..!!

Hvor Makrigam ved det fra, tør jeg ikke tænke på !

9Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Man Jun 15, 2009 8:03 pm

makrigam

makrigam
Admin

Jamen Jeanne,,, det har HUN da selv afsløret !!!
Det var det med kvindernes ævl og bævl - og hvem er det lige der ævler og bævler mest ???
Yes ,,,rigtigt ,,,det er Baronen som altså må være en kvinde Very Happy

pig

10Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Man Jun 15, 2009 8:38 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

Baronesse flæsk !

11Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Fre Jun 19, 2009 6:01 pm

Medusa

Medusa

Jeanne d´Arc skrev:Baronesse flæsk !

man skulle jo tro at du gerne ville være den næste Baronesse ..
men er du værdig til Baronen ??

(jeg ved han tæsker mig for denne besked *hihi*)

12Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Lør Jun 20, 2009 11:26 pm

Jeanne d´Arc

Jeanne d´Arc
Admin

OM jeg er Medusa !?

Det fortæller han mig hver gang han kom komme til det, at det er jeg ihvertfald ikke .. Haha ! Så det spekulere jeg ikke så meget over Laughing

13Command13 kommer tilbage :) Empty Sv: Command13 kommer tilbage :) Søn Jun 28, 2009 11:05 pm

Baron Bacon

Baron Bacon

Jeanne d´Arc skrev:OM jeg er Medusa !?

Det fortæller han mig hver gang han kom komme til det, at det er jeg ihvertfald ikke .. Haha ! Så det spekulere jeg ikke så meget over Laughing

Vi alle ved at den ægte Baronesse Bacon er Miss Piggy fra the Muppet show *ehehehe*
men er egentlig ikke i tvivl om at Jeanne d'arc vil kunne udfylde den rolle ret godt (tror hun har en god højre hånd)

All Hail...
Baronen

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum